tjohoo

nu är jag på skolan:) idag har vi haft engelska prov för och kolla vår kunskap..tror fan att de gick bra..gick inte panik nån gång..visst , va lite fundersam över hur vissa ord stavas men..jäjääää

Vad har hänt på siståne?.. HUGO HAR FYLLT 1 ÅR!!! sötbebben:) han har lärt sig och gå...långt iaf.
jag har blivit granne med jossan och mia! hur gött som helst!! så de blir nog tjejkväll varje kväll nu:)


är grymt party sugen nu för tin å! så ist för och må dåligt och tänka så parta jag:) oftas själv hemma men;D

jaja nu ska jag draaa



RÖSTA PÅ VÄNSTER SIDA!RÖSTA PÅ VÄNSTER SIDA!RÖSTA PÅ VÄNSTER SIDA!RÖSTA PÅ VÄNSTER SIDA!

Kommentarer
Postat av: Anna - Zparriz

Vadå rösta på vänster sida? :P

2010-09-01 @ 14:10:44
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0