Omg

jag är sjukt trött nu. är sjuk, men kämpade mig upp och åkte till skolan imorse. Calle tog hugo som tur var. Han är ju oxå sjuk så inge dagis där heller.
Gjorde matteprov direkt på morgonen och de gick fan bra..:) sen var skoldan som vanligt. Jag är så glad att jag har piff och puff som gör mig så glad varje gång jag komma till skolan. utan dem vete fan vad jag skulle ta vägen. Thanks guys:)
Sitter här med oskars dator och verkligen försöker plugga men de går inte..jag hittar lite info..skriver...sen tar facebook över..eller spotify eller som nu bloggen:) as jobbigt.

Imorgon blir de möte. Känner att jag behöver de eftter den här sjuka veckan som varit. Ni kan fan inte tänka er vart jag vart med om..its...oh. ************************!!!!!!!>:/

Jag håller på och få anorexia med..kul va?=) K A N I N T E Ä T A!  jag mår illa..men jag är svin hungrig. Jag bara rasar i vikt. vad fan händer? jag mår ju bra..? visst, väldigt stressad men alltså.. jag straffas för nått... så känns det.

Jag ska sluta analysera allt. Man kan ändå inte göra så mkt åt de.


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0