stockholm!

jaha nu har man varit till stockholm över helgen. och humöret har verkligen farit upp och ner för mig under dem där dagarna. Det började med att jag inte hade sovit så mkt på torsdag natt och så körde vi härifrån kl halv 7 så jag var ju inte allt för pigg. 7 timmar tog det och att köra i 7 timmar när man är trött är inte nått och rekommendera. sen hade jag suttit i drag så jag blev skit dålig när vi kom fram. sen blev det ju inte direkt nån vila när vi kom fram heller så jag var nära och ta livet av mig där ett tag. vi kom fram typ 2 och madde slutade 4 halv 5 så när vi hade tagit oss till tyresö cntrum och fikat bestämde jag mig att gå till bilen och lägga mig. För sandra o malin ville gå runt där och då kände jag verkligen att NÄÄ jag ska fanimej lyssna på kroppen. jag orkar inte!
hann vila kanske...en halvtimme sen kom madde. Vi duschade och sådär och så åt vi lite grillat! sen när vi skulle sätta igång och dricka lite vin så pallade inte jag. Mådde så satans illa så jag visste inte vad jag skulle ta vägen..och malin ville att jag skulle vara lite social ändå..och vad gör man inte för sina kompisar? :) jag satt där, ihop sjunken i soffan, nära o dö och lyssnade på när alkoholen mer o mer tog över mina vänner:) haha med det slutade med att jag hade modevisning för dem..och visade upp det jag skulle ha på mig på fotograferingen.

på lördagen kl 12 var vi på stureplan hos the studio för att bli plåtade:) så jäkla kul förutom den långa vänte tiden...men vad gör man inte för att få sjukt snygga kort på sig själv?;) check ME out!



det blev ungefär 60 kort men köpte bara 11....för 1650! jeje det är det värt. jag blev ju sjukt snygg;P
han som sminkade mig berömde mig jätte mkt för mina ansikts "former" :) och han tyckte det var kul och sminka mig så det är ju bara och ta imot:)

på lördan gick vi även ut på femtiofyra på medborgarplatsen. och även där hamnade jag på en massa kort...=) höhööööö

hemresan gick bra, förutom att jag råka köra rakt in i stockholms centrum och fick en gnutta panik pga av att jag inte kan skyltarna där inne och sådär. vi höll fan in på och ta oss ut!! men det löste sig efter att jag stannade och frågade en snäll tjej efter vägen.

nä ska jag sova .....tror jag!

nattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Anna

fina bilder =)

2010-05-03 @ 22:33:04
URL: http://zparriz.se
Postat av: Sara

jättefina bilder =)

2010-05-11 @ 10:57:57
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0