senaste veckan

seanste veckan har innehållt mkt bärande och slängande och flyttande. Först var jag och pappa ner i förrådet och rensade ut all skit jag och calle har samlat på oss efter alla år. sen körde vi ner med hälften som bestod i princip bara kläder, till källsorteringen. gav kanske bort ett ton med kläder till afrika!=) känns bra! sen dagen efter hyrde vi släp och körde resten till industriverket.

så nu är förrådet frächt med sakerna i nya lådor o allt!

sen idag har vi grejjat med vårt sovrum. eftersom vi bor i en tvåa och hugo nu måste ha ett eget rum så har vi flyttat ut en säng i vardagsrummet, där calle såklart får ligga(ibland jag oxå;)) höhööö


åhhhhhh råka ta bort allt jag skrivit!!! nu orkar jag inte skriva om allt men lillgubben har iaf ett eget rum nu där han kan leka och stöka ner hur mkt han vill utan att i behöver bry oss. bara stänga dörren om vi får gäster:) skriver mer sen....

hejdå



kom inte nära, för" då skjuter jag!=D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0