long time now

jag skriver inget här längre pga att jag skaffat iphone nu som jag använder ist för vår störda dator och jag har än sålänge inte listat ut hur man skriver på bloggen från mobilen...men såfort jag kommit på det så kommer jag uppdatera mig DAGLIGEN..typ=)

var o såg sex and the sity 2 igår och jag bara ryser när jag tänker tillbaka på den. mkt MKT bättre än ettan! och man känner igen sig i varje ord och steg..som vanligt=)

imorgon blir de nog grillning i äbro hos min sandra. de blir sköj. fan alla ska ju dit liksom! älskar att vara social nuförtin! de e as sköj.

hugo mår bra..han börjar få tänder så de blir lite gnäll ibland men han är fortfarande den lugnaste babyn i stan=) idag flörtade han rejält med linda..tror han e kär nu;) synd bara att hon e 23 år äldre...=/ =D jaja jag ska nog återgå till min plan jag har här hemma nu..så goodbye!

vackrast är jag:)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Då ses vi ikv! :D

2010-05-29 @ 14:48:27
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0