Uppdatering

ja, ikväll var jag på kvinnomöte igen. Kändes bra denna gången oxå. kändes tryggt, som om alla våre någon slags mamma till mig. alla är ju kring 40 och uppåt och så är jag den ända som är 20. så det blir som de liksom. Prata av mig om en grej och alla gav mig svaret jag förstod att jag skulle få och jag tyckte inte om det:) men meeeen.

Tidigare idag ringde Malin upp mig och sa att vi skulle vara modeller för en dag .....i STOCKHOLM! What? When? Jo så i maj drar vi ner dit på valborg och leker modeller...hahaha. Jag suger på och posa ju. Kan ju inte änns knäppa bra kort på mig själv. Och de är ju en sak ALLA tjejjer måste kunna tydligen...göra egobilder. not my thing men pröva kan man ju alltid göra så man få se hur det går till och allt.

Sen fick jag skjusa calle till akuten igår också. han hade fått lite problemas. vet inte om jag får berätta detaljerna så berättar kanske mer sen men tänkte bara säga att ta hand om era män. Man älskar puckona mer än vad man själv tror:) hhihi



sen så har hugo börjat att klicka med munnen. kan inte förklara mer skriftligt men det låter bra roligt och helt otroligt att han kan göra det änns. det lärde jag mig typ i ettan?=) haha nä men sen har lugne hugo förvandlats till hugo the skruv:) kan knappt he på han kläder längre pga av att han snurrar så mkt. Sen är han överallt nu för tiden. När man tagit bort han från kökslåderna så är han helt plöstligt vid elementet och sen vid ugnen och poff..vid toadörrn. Alla ögon på hugo annars går det åt skogen. :)

ses sen alligator

Kommentarer
Postat av: Anonym

He hhe he gumman älskar diiiiig

2010-03-01 @ 22:49:23
Postat av: Sandra

Yes. 1 på waynes imorgon. Madde är ju hemma nu också. Tänkte vi kunde möta upp henne sen också. Vad tror du om det?



Vad roligt med modell för en dag. Vilket ställe är det ni ska på?

KRAM!

2010-03-02 @ 11:35:04
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0