Soffan!!!

Såhär ser våran soffa ut, fast svart:)

Kunde inte ta kort på våran soffa för vardagsrummet ser ut som ett rent helvete sen igår.

Men den är verkligen ENORM! Tar tar upp nästan hela rummet men jag kan ju därmed ta hem hur många vänner som helst och ingen behöver sitta på golvet:) hehe

Pappa satt nästan halva kvällen och monterade ihop den...så jag fick såklart bjuda på lite påskdessert!

 

Käre mammi fyller år idag så vi ska snart dit och fira henne.

Är jäkligt nöjd med hennes present. Tog lite smått o gott från gårdsbutiken sen hjälpte personalen mig med och göra en såndär jättefin korg med allt jag valt ut. Blev så fiint!

Älskar att det finns sånna där praliner som det står Jag älskar dig på:)

jeje nu ska jag och erik platta håret på varran ;) see yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0