RS VIRUS!

Hugo är Hög! hehe nä men han är ju som sagt sjuk. han har rs viruset så han har fått bricanyl så han blir tydligen ganska pigg av det berätta calle. Förmodligen det jonte har oxå eftersom hugo blev sjuk direkt efteråt vi hade varit där. och läkarna har ju inte behandlat jonte för rs så dett klart han fortsätter och vara sjuk hela tiden. Så det är ju som sagt inte jossan som e galen eller kåt på uppmärksamhet. Jäkla läkare. blir arg när jag hörde jossan berätta om när läkare hon gått till bara ignorerat hon typ. Man känner ju sitt barn bäst och man vet när det är nå galet! Synd att man inte själv kunde vara läkare så hade man inte behöft råka ut för deras inkompitens.

Jag har umgåtts med Sandra idag oxå. Vi gick igenom stan och jag köpte en present till calles födelsedag som är på torsdag:) jag tror han blir nöjd!
29 år blir min karl då. min gummgubbe:) du och jag forever baby;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0