Överaskningen.

Jag tror jag har glömt om och berätta om calles överaskning som han fixade förr förra helgen tror jag det va..haha jag är så glömsk! jeje. han satte oss på en buss mot sundvall. i sundsvall och blev upphämtad av calles kompis som skjusade oss till hotell STRAND! samma hotell vi tog in på senast. hehe. vi kommer bli stammisar där tänkte jag. Vi checkade in och när vi kom in i vårt rum stod det en flaska vin och ett fat med godheter:) FAAAn sa jag. Hur kan dem fresta en med sånt här? Jag trodde hotellet bara hade ställt dit det typ som med minibaren och det. men calle bah: Det är vårat?:)jag beställde det här åt oss. OM jag blev glad. :) resten förblir en hemlighet för er andra. hahaha


Och så fick jag ett litet paket som ni ser där brevid vinet. nice:)

Tack gubben för 24 timmar med mkt gos och avslappning:) pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0