LIBRO!

nu har jag nyss kommit hem från jossan och jonte:) Dem e så mysiga och vara med tycker jag.
och jossan, du är helt perfekt som du är! om du inte är som du är så är du inte jossan liksom:) i like it iaf. och jonte med. sen kan ju inte alla älska dig...hehe. Jag känner dig inte såbra men av det jag sett framtill nu så tycker jag att du förtjänar det bästa och en hel del respekt från folk! vi ska nog kunna hålla kontakten även om du flyttar till svall..om du nu vill;)

Jag och calle och hugo har även varit på coop idag och shoppat blöjor:):) finns inga bättre blöjer än libros up&go. bah så nu veet! det börja vi använda ganska tidigt..dem behöver faktiskt inte hålla på och gå innan man börjar med dem.

calle har även möblerat om vårt vardagsrum..blev hyfsat!

nu orkkar jag inte mer...hejdoo


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅH! Vilken fin bild på er två :) Ska vi ses något till veckan? Kram

2010-03-11 @ 21:55:01
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller fullständigt med dig om blöjorna! Började använda dem också innan Leo började gå.. Funkar verkligen jättebra, håller verkligen tätt! :)

2010-03-11 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0