Jäklarns

Hej allihopa!
Jag är nästan frisk nu. lite snor o hosta kvarstår men jag kan ta mig ut iaf:)
Just nu sitter jag inne på vardagsrums golvet och bloggar eftersom vår soffa är BORTA! hehe
Vi har slängt den idag pga av att vår super duper snygga savanna soffa från MIO kommer idag! WIEE
Ger er en bild sen..

Hugo har börjat blivit frisk nu oxå..och han har börjat dra sig FRAM:) förut gick det bara åt sidan o bakåt men nu jäklar börja det likna ett kryp:) hihi

Måsta bara berätta om inatt oxå....=(
Han ligger ju oftast i sängen med oss och så brukar jag ge han bröstet bara för närhetens skull och inatt SOMNADE jag när jag hade lagt han närmast sängkanten för och ge han högerbröstet. Tror ni inte att både jag och calle flyger upp i luften när vi hör dunsen av att han hade ramlat ner på golvet? fyfaaan va han skrek och jag grät i kanske två timmar för att jag kände en sån stor skuldkänsla, en bra mamma gör inte så som jag gjorde kände jag. Men nu, några timmar efteråt, kan jag känna att det var en ren olycka. och som tur är gjorde hans sig inte illa heller så..det gick bra! Men alla gånger han gjort illa sig, det har varit när jag har haft hand om han...så det är nog inte konstigt att jag klankar ner på mig själv ibland. Jag har sån satas otur. Kanske har det och göra med att jag föddes fredag den 13? det har jag funderat på mkt...

Ska leka med hugo nu men jag återkommer........snaaart

pyss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad spännande med nya soffan. Du måste ta en bild och lägga upp!!

2010-03-27 @ 09:34:34
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Ingela

Junie har oxå ramlat ner från sängen. Man blir skit rädd och flyger upp på två röda! Självklart är du inte en dålig mamma för det, han kommer ramla från soffan och stolar när han blir äldre och börjar klättra överallt! Dom lär sig faktiskt om dom gör illa sig.. Hemskt men sant! :) Hoppas ni har det bra, ta hand om er!

2010-03-28 @ 13:59:26
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0