Grattis calle!

Min älsklings gubbe blir 29 år idag. fasten du är nästan tio år äldre än mig så älskar jag dig så otroligt mycket. trots ålders skillnaden så är vi extremt lika du och jag. samma bakgrund, samma temprament;) Jag tror verkligen vi komma hålla ihop ett bra tag. även om vi inte komma vara med varandra i hela livet tror jag iallafall att det komma bli halva;) men vi kan väl sträva efter hela eller hur?:P

Sorry för att jag blev sjuk idag. Hugo gubben har förmodligen smittat mig. men efter promenaden jag gick alldeles nyss tror jag faktiskt att jag orkar hålla i ditt kalas idag:) jag ska bara fokusera på dig! din dag idag och jag ska försöka se till att det blir en dag du aldrig kommer glömma. Pyss darling.

forever yours


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hälsa grattis till calle från mig! Hoppas det går bra med bakandet och att ni får en trevlig kväll :) Kram

2010-03-18 @ 15:14:24
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0