:)/(...)

Var aldelles nyss ute och gick. skulle till vårdkasen och möta calle men då halvvägs dit tog det stop pga av att dem ej hade plogat där uppe så jag blev rasande! och så ringer pappa som jag frågat tidigare om han ville följa med men han svara nej, och säger att han kunde ha skjusat upp oss dit!? ÅHHH ringer calle och han säger att han kan komma ner och möta mig och sen gick vi hem och åt. Nu vilar vi alla tre. man blir helt slut av frisk luft. och speciellt och dra barnvagn på snö i uppförsbacke! snacka om fettförbränning! och jag som inte får tappa mer kilon nu.. jaja..dem på modellagenturen kanske tycker det är bra?  calle kommer iaf bli rasande om jag går ner mer..han tycker inte om spinkiga tjejjer säger han..

och så på tal om mat till hugo som jag gått och tänkt på, alltså vad jag ska laga för mat som man sedan kan mosa ner med mixern vi köpt? gjorde köttfärs och makaroner igår som jag mosade och det blev as äckligt tack vae att man ej får salta och så....Då fick jag se nu när vi kom hem att vi fått en bok om just sånna grejjer:D så nu e jag glad igen...

sen ska vi snart åka och hämta vår nya bilbarnstol vi beställt:)  baaaraa nytt nu ;) hihihi det e så kul och köpa grejjer så..

Måste bara säga det med, Hugo e as kicklig(hur faan stavas det som?) i nacken:) calle märkte det aldelles nyss..så roligt! tötis♥

nu blir det vila i min feta stora enorma härliga soffa;P  byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0