Ensammys

Här sitter jag nu. Själv i tv rummet med ost o kex och kollar lite på tv. Calle har varit ute en stund nu..han kommer nog snart. Hugo sover:) Och jag får helt enkelt sitta och njuta själv. Man behöver nog det ibland. Idag har jag iaf köpt en stil till fotograferingen. men smycken och sånt d..?=/ åhh har nog för höga förväntningar känns det som. men jag vill få snygga kort. Och sen vill jag ju såklart att dem ska tycka att jag är duktig ist för och skratta åt mig. emma emma. alla kan inte älska dg..ge dig!:)

Träffade sandra o madde på stan idag oxå. vi gick på waynes och drack caffe frappe. sen gick vi en sväng på stan och shoppade KLÄDER! hitta 3 tröjor och 1 par leggins typ för 300!  :) :)

öhh nu ska jag kolla på drömmen om ithalien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0