lalala

Nu sitter jag vid spotify på min gamla skruttiga dator och letar musik. Musik som ska påverka mig. Sånger som känns i bröstet. ni vet vad jag menar. Min religion är nog musik.  som många andra använder jag mig av bra musik för och hela mig själv. Det går mkt fortare än att gå till psykolog tycker jag..men de e ju jag;)

Mina sommarlåtar är:

ALLA av Black eyed peas låtar från albumet The end. typ som imma be, missing you, Electric city, party all the time!
verkligen orgasm bra!

Lil wayne - I´ll die for you!

italobrothers - love is on fire.

David guetta - memories!!

David gray - this  years love

The cure - boys dont cry

Justin bieber - Love me

Boys likes girls - Love drunk

Dan winter - dont stop push it now

Mika - blue eyes ;)



osv osv... låtar man aldrig lessnar på verkligen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0