hipp hipp hurra!

jag stödjer inte kungen och allt det där men gud så fint bröllop Viktoria och daniel hade då. Ett sånt skulle jag vilja ha! fast utan alla människor :) jag har alltid trott att daniel utnyttjat viktoria pga hennes titel men nu tror jag inte det längre. han grät och skaka vid vigsel och de kan man inte fejka sådär. ÅHH så fint de är med äkta kärlek! I vardagen är de inte ofta man känner kärlek. det är oftast bara grått och trist. inga känslor nånstans. man bara går på auto. Fast när lille Hugo gör sina små framsteg så spricker man upp och blir så glad och stolt! De pirrar så härligt i kroppen och man är lycklig. Sen tillbaka till de gråa. bläääää... Jag har faktiskt funderat på och göra de llite romantiskt i vardagen men jag orkar inte. vem har tid med de? inte dem med småbebisar isåfall får ni dela med er knepet!

idag har vi bara suttit inne. Inte gått ut en enda gång. bara suttit framför tv och kollat på bröllopet. och nu märker man att hugo blir liiite less. och nu ska han snart gå och sova så nu äre ingen ide och gå ut. men de här är nog bra för barn. och inte alltid bli aktiverad. Fan dem får ju damp annars. Dem måste lära sig och tycka om det tråkiga oxå. eller iaf acceptera det. annars blir det jobbigt. VÄLDIGT jobbigt.

Tack gud för att jag fick en lugn bebis annars hade jag inte klarat detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0