Hej dagboken. ;P

mycket har hänt nu=) och de är mest positiva saker!

Har bla träffat mkt nytt folk, trevligt folk. Öppna människor framför allt! Precis som jag =) För mig finns de liksom ingenting som jag absolut inte skulle kunna sitta och prata om..

för ett nån vecka sen träffade jag min ny/gamla vän Ingelas kompisar på ett marykay party och dem var också helt otroligt super trevliga! Hoppas dem tyckte de om mig med...hehe ;)

Var hos madde en kväll oxå och träffade två av hennes kompisar och samma där. Hur lätta som helst och prata med.

Sara och fredrik från kompassen! UNDERBARA! Ingenting blir pinsamt med dem.

Grejjen med allt de här att jag ser hur trevliga folk egentligen är har nog med mig och göra...För jag har verkligen gått från blygfis till väldigt social. och de är jag så tacksam och stolt över mig själv för. De öppnar så många dörrar. jag är fortfarande blyg men jag får fan ångst om jag inte har nått och säga för jag ÄLSKAR och prata nu förtin=D jag stammar ibland och kan ibland inte hitta ord men skitsamma! De är så skönt och prata.  haha.

igår anordnade jag ett krydd/grillparty här hemma som enligt mig blev en succe. För oftast så går allt åt pipan men de gjorde de inte denna gången. :) vi var nog...13 pers här hemma :) rekord för lägenheten tror jag minsann. Tack till er. speciellt till Junie, vincent och ellen, lekkamraterna som hugo fick leka med:)

Bad till veckan blir det iaf.. de har jag och hugo bestämt:) hehe. kanske ses vi där?


?:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0