Kreativ blogger award ?!

Jag har fått en award av Ingela. Tack så mkt men har faktiskt ingen aning om vad detta är men jag kopierar och hoppas att jag gör rätt :)
haha

Med denna award följer lite måsten:

-Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv
-Välj sju bloggar att skicka den till
-Länka till dessa bloggare













Sju saker om mig själv:

- Jag är det tredje barnet av 7
- Jag vågar inte blunda när jag duschar Pga av en skräckfilm jag såg förut. Kommer inte på vad den heter tyvärr.
- Mörkrädd har jag blivit nu på senare år.
- När jag ser på tv kan ingen få kontakt med mig, då måste dem stänga av tv isf.
- Har en dröm om och bo i usa
- Vill jobba inom spa
- Älskar och dansa och köra gokart!

De nominerade är:

Malin
Samantha
Elin
Jossan
Madde
Mia
Sandra


nu då?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0