Uteliv

klockan är efter två på natten och jag har nyss kommit hem från Amadeus. Och jag är i chock tillstånd! Alltså senast jag var dit var ungefär 1½ är sedan, och då var det fortfarande jag som kallades fjortis. Jag menar, det var jag som var yngst liksom. Nu var dem flesta som var där YNGRE än mig. Så jag kände ju INGEN typ. Visst visste jag vilka alla va men det är ju inga jag umgås med så det blev lite skumt och vara där. Helt plöstligt, på typ två sec, förvandlades fjortisen till den som kallar alla fjortisar. Jag satt där och drack min drink och kollade in alla som var där, och förstod hur pinsam jag egentligen var när jag gick ut förut. Såg en tjej som höll på och kåta sig mot en vägg och jag tänkte: Fan så där var ju jag förut, sådär höll jag på. FYFAAN va pinsamt! Liksom varför gör man så? Jo för uppmärksamhetens skull men jag kollade även in killarna som spanade in tjejjerna och dem garva ju när dem såg nån hålla på sådär så de är ju uppenbart fel sätt och få en och se en. På ett bra sätt då.

A så kvällen var bara rolig före krogen kan man ju lugnt säga. Skulle lyssnat på min matte lärare i 7an när han varnade oss om att börja festa så tidigt. För party suget varar inte för evigt. Det är nu jag egentligen ska börja festa men pga att ja börja så tidigt har jag nu känslan för party som en 50 årig tant!              helvete!

nä bäst o sova nu tror jag...

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan hålla med om att det var roligare före. Men hey, det kan faktiskt vara kul när man går ut. Men som vi sa igår, vi får skaffa oss fler kompisar :P

Eller, äh, vi drar te sundsvall ;)

2010-01-31 @ 12:29:08
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ingemar är en klok man :) hehe

2010-01-31 @ 15:56:43
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Anna

håller med :p

2010-01-31 @ 20:55:35
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0