The city

Idag vaknade jag av ett sms av Malin. Kollade på kl som nästan var 12!! VA? Visst, det hade varit en jobbig natt med hugo så calle tog han på morgonen när han kom hem från jobbet men 12 är verkligen för mkt. Men imorgon måste jag nog sova till 12 igen om jag ska orka parta:) hehe...men eftersom benji kommer på söndag kl 1 får jag inte bli allt för full. Har inte råd och bli bakis! Vi ska ju gå ut och leka i snön då så måste jag ju ha energi kvar till det!

Kl halv tre gick jag och malin en tur på stan för och köpa outfiten till morgon dagen. Och ni ska se klänningen jag köpte! oj oj oj. Jag har aldrig använt en sådan! Kommer känna mig ganska glammig men ändå obekväm eftersom jag inte är van en klänning som inte täcker axlarna... så aa. men de kommer bli kul! Malin kommer typ ha en likadan så:)

Tonight, Lets dance! Och oddset lången lyder: Claudia - Stefan, Elin k - Molly, Marcus b - Rabih, Mattias - Agneta.
Calle fick bestämma denna gång eftersom jag gjorde så vi losa förra gången. Be med oss,snällla! Vi behöver pengarna mer än nånsin nu när jag har blivit shoppoholic(?)!! höhö

Glöm inte och vara med i Dammsug Svergie och hjälp till att lämna in alla 50:öringarna! Istället för att pengarna ska försvinna så går dem som lämnas in till gott ändamål! tex childhood!

Kommentarer
Postat av: calle

De kunde ju inte gå mer åt HELVETE denna gången, nä gumman vi tar igen de nästa vecka med duunder och brak :-) love you............

2010-01-29 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0