Party?

Idag har vi betalat sängen så den kommer på torsdag. Sen har vi vare o fikat o shoppat på coop med moffa. Seeeeen har jag varit hos malin med gardinerna som hon nu har sytt klart åt mig. Min Malin♥ Så nu sitter dem fint i köket. Nu fattas det bara feta gardiner till dem andra två fönstren i köket. har panel nu så kan liksom inte dra för dem...så får kolla på det nästa månad. Det e ganska mycket avg nu i januari.  Ehmmm just det..

Nån som har fest på lördag? ;) Calle kan ta hugo i helgen så då vill jag passa på och smutta lite. Var ju så länge sen nu:) Så please, ta med mig ut i alkoholens värld hörrni! snela ;)

Nu blir det: BRÖLLOPS DUELLEN!


Call me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0