odds

Det gick inte så bra igår med sk lången. Birro förstörde för oss. Trodde verkligen juryn skulle ge han mer poäng än willy! min icke. Vet inte om det berodde på att han hade varit sjuk eller om han bara suger på och dansa. Sa till calle att han skulle skicka ett sms till han och skälla lite på han men...då kanske han inte vill prata med calle nåmera.
Så nu känner jag bara att jag måste satsa igen nästa fredag! Ska vinna!

Det blir malin ikväll. Och en film. Emma ska få vara en människa ist för känguru för en gångs skull. :)
Även innan Hugo var jag en person som behövde utrymme, gillade och sova ensam osv. Nu får man aldrig vara ensam. Jag gillar mina pojkar men jag behöver få andas och röra på mig. Så ska få bli ostörd ikväll. NICE!

nu ska jag tvätta

Kommentarer
Postat av: Malin

Blir myspys ikv. :D:D

2010-01-16 @ 13:58:06
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0