nämen..

hej..Idag fick jag höra att en fd arbets"kompis" till calle sagt till en av mina vänner att jag är jobbig eftersom jag ringer till calle så mycket. EH,?=) ja jag ringer till mina fästman ibland på jobbet för jag behöver hjälp i vissa situationer. och?  Jag ringer ju inte till henne o stör så varför stör hon sig på det frågar jag mig själv?  Alltså jag kan räkna på mina fingrar hur många gånger folk har snackat skit om mig. som jag hört iaf:) Så nu tror jag faktiskt att hon bara tog någonting hon visste och gjorde om det till något negativt. Jag blev inte arg när jag hörde det men jag tycker bara det är väldigt intressant:) Det har liksom gått ifrån att jag har varit sandra aggeryds svans till party/drog tjejen till hon som är tillsammans med calle. Calle har fått in foten här i hsand mer än vad jag fått den tiden jag bott här. helt otroligt. Men calle är ju mer utåt än vad jag är så jag kan förstå det på ett sätt. Men det är mest alla tjejer här som vet vem han är. Var lite orolig för det från början men nu är jag verkligen inte det. Jag tror faktiskt både dem och han ser det som en kompis relation. Men det är ju synd för den som skulle börja han gilla han mer..tror han hellre väljer mig o hugo än nån annan tjej. ganska trygg på den biten. Calle är ju lite som han e så dem som känner han skulle nog hålla med ;) hehe
jaa folk är bra roliga..not! haha

Från ingenstans vill jag bara rekommendera våran nya bok: Överlevnads tips för småbarnsmamman.
Har börjat läsa den nu och det finns ganska mycket smarta åsikter och sånt i den. Boken är ganska dyr tycker jag - 278:- men vill man ha en vettig bok får man väl lägga ut det då :)

Hörs sen va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0