Livet börjar bli lite smidigare nu.

jag sitter här i soffan och är ganska chockad! idag sov vi till nio pga av lite nattkämpning. sen ville calle att jag skulle komma upp till hans jobb och lämna snus till han pga att han glömde ta med morse. Visst ställer jag upp, karln är ju faktiskt beroende:) På hemvägen blir det ett stop hos malin. lämnade tillbaka hennes filt och tröja jag lånat förra året. haha. och sen för och få läsa mailet från öbacka djurhem som vi kontaktade för vi vill att skabbkatten som springer omkring här ska bort! amen då måste man ringa nån jens på polisen. och lilla jag vågar inte prata med stora starka polisen..så hoppas calle vill göra det åt oss. :)
Sen gick jag hem och åt mig proppmätt av pannkaka och sallad! nu skriver jag blogg och kl har precis blivit 2! ja det börjar arta sig. nu börjar jag hinna med en hel del. A, om man jämnför med förr då man bara låg och samla fett!
och hugo har inte blivit nå hinder heller. inte min dåliga ork heller. jippie!:)

nä nu blir det vila sen bibloteket för hyrning att talbok när calle slutar..

by the way, jag hade en super bra dag igår hos hille. vill bara tillbaka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0