Kärleken har inga gränser va?:)

idag vaknade jag av att calle fixat spotify och satt med hugo och lyssnade på hans tillfälliga stora kärlek: Lady gaga :) haha.
Pappa kom även förbi just när vi skulle göra oss iordning för och gå till jossan och jonte. Så det blev inte ett så långt moffa besök idag. Nämen det är så att jossan var snäll nog att åka förbi ikea igår åt oss och köpa en matstol åt hugo som vi skulle komma och hämta idag. När vi kom dit var hela familjen samlad eftersom tom var där. och jag hade tagit med mig calle så där satt vi, två barnfamiljer. Mysigt värre tyckte jag. och väldigt bra för hugo och få leka lite:)

Har kollat lite på facebook och sådant nu när karlarna har sovit. Och ser ett mönster som vi vuxna tjejer börja göra: Klippa KORT hår :) Runt mina kretasar vare typ sandra som klippte sig snyggt kort sen madde, sen jag:) nu ser jag att marie och linnea (b) klippt sig kort. beror det på att man ser mkt vuxnare ut i kortare hår och att vi nu är vuxna och ska ha det?=) vare sig vad orsaken är så är det jäkligt snyggt. ingen har ju blivit fulare precis;)

Måste chocka världen och säga att jag har tippat idag. på lets dance ;) haha. att mattias, birro och claudia dansar bättre än sina motståndare. hoppas hoppas hoppas! Om det är så är vi hundra kr rikare! hehe

Nu blir det kärlek med våran spotify :D Tror fan vi skaffade det efter pensionärerna till och med. såå efter. haaahaaa

kolla in mina pojkar vetja:


Tur man har en som älskar ens insida oxå ibland..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0