Jobbig dag!

Idag kom sängen så de var ett jäkla bärande och städande idag. Var ju tvungen och tömma sovrummet på grejjer så jag sen kunde he in allt rent o snyggt. Och så var hugo fortfarande sjuk så han gnällde samtidigt och calle var på jobbet. Visst pappa var ju här men om de blir lite jobbigt så kan ju han gå så..stress vart det. Och sur vart jag. Så kl 2 gick jag o la mig själv och hugo. Sen sov vi till 4 då calle kom hem på middags rast. Då passade även han på och kasta ut gammsängen genom grannens balkong. Skönt! nu slipp vi dig! ,tänkte jag.

När calle gick igen. tog jag och hugo en sväng till hemköp och shoppa. men de var kallt och mkt folk så vi drog snabbare än kvickt! Dem som plogar tänker verkligen inte på barnvagnar, att dem behöver komma fram. Tror jag ska montera på en skyffel av nå slag fram på vagnen så kan jag ploga själv!:) Om man vill nått får man göra det själv! så är det bara. Och de gäller allt. kontakten med vänner, få upp tunga lådor ur källarn osv ..Allt måste man göra själv om det ska bli av. hate it! Jag vill ha en betjänt.

Och godis sugen är jag, och mina kardemumma kakor har nyss tagit slut! Jag får abstinens. Äter solrosfrön men de hjälper inte...Oliver har jag ätit hundra av men får bara ett starkare sug av dem! Vad ska jag göra?


Kanske hjälper om jag drömmer mig bort?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0