Jag vill oxå...

Idag har benjamin varit här. Vi har lekt i snön och spelat lite spel. Om man vill leka riktigt så är vårt hem den sämsta platsen och vara på eftersom vi inte änns har en kortlek. men vi fick hitta på lite olika lekar. tur fanasin dök upp när jag behövde den!:)
Nån som kan lekar man ej behöver nått till?=) säg till isåfall, TACK!
Ikväll blir det bingolotto. Tror vi håller på och skapa ett beroende här hemma. not good!

Nu ska jag kolla efter pärlor till ett armband malin eller jag ska göra till mig. ALLA gör ju egna smycken nu för tiden då är de ju klart jag oxå måste göra det. Kan ju inte vara utanför ju...:) Pagoni, here i come!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, fast du kan låna mina verktyg, så behöver du ej köpa det :P hihi

2010-01-24 @ 20:05:27
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0