In med det nya!

Idag har vi varit på mio och bokat säng!!!! Jippie. Den kommer på torsdag men vi ska åka upp pch betala på måndag. Även om pappa har jobbat där uppe i 15 år så visste jag inte hur billiga grejjer dem egentligen kan ha där. Och dem har jag verkligen hög kvalite där. Gick lite smidigare och köpa säng oxå när alla som jobbade där visste vem man var :)
Vi var ju på jysk först och kollade men faan. vilken sunken affär det är alltså. Köpte iaf lite billiga kuddar där. Våra är ju så vidriga så det finns inte. Har ju haft dem några år nu...blä! Men nu är dem borta! hehe Även vår gamla madrass kommer att försvinna. Så skönt! Ut med det gamla in med det nya...åhh det känns som att man får nytt syre i lungorna.

Sen for vi och storhandlade på coop.
Sen blev det en snabb sväng upp till J&J. Vill verkligen ha dem i min famn igen. Kan inte släppa hur otroligt orättvist de var. Vi förtjänade och vara med varandra. De gjorde vi.  åhhhhhhhhh

ja, nu är det fredagsmys igen. och min eller våran revansch (?)är äntligen här!
Idag satsade vi på att Elin kling får högre poäng än birro, att Willy får högre än rabih och stefan får högre än agneta. måste ju bli så. hoppas!!!!!!!


Ha en mysig kväll allihopa!

Gissa vem... höhö



Sandra: vi får hoppas på det:)
Anna: Jag vet!! Han är otroligt söt. Kan inte fatta att han kommer från mig!!!!:D
Malin: hehe vi har hittat en sak jag är bra på! YES! jag älskar dig med!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill bo i samma hus som du! Då skulle ja va hos dig hela tiden å grejja så ni får det kanonmysigt nu när ni ska ut me de gamla å in mere nya :D

Får hålla utkik om de blir ledigt i ert hus :D

2010-01-22 @ 19:03:20
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0