Hugo har en dålig dag:(

Idag har hugo vaccinerat sig igen, och jag vart tvungen och gå ut därifrån. Calle var ju där men alltså jag hatar sprutor och sen att se hur nån gör illa min ängel. Fyfaaaaaan. Pappa var oxå med och han sa att det är bäst att jag vänjer mig och jag lär mig hålla god min för när han är äldre kan jag ju inte hålla på och gå ut om jag tycker något han ska göra är hemskt. Då måste ju jag visa mig stark för hans skull. Jag hoppas jag klarar det. Fan det är mkt när man är mamma....

Sen åt vi lunch på sjukhuset. Mexikansk köttfärsås. Gött! Sen när vi skulle fara därifrån fasnade vi med bilen i snön så jag och calle fick gå ut och putta på bilen medans pappa gasade...Ploffs sa det så låg jag i snön ;P haha. Jag hade nämligen mina skinnstövlar och det var is under snön så det blev som det blev. hehe men stark är man vettu;P
Och eftersom sängen kommer imorgon for vi och köpte påslakanset och lite prydnadskuddar till så sovrummet kommer bli jätte mysigt sen:)

Ikväll har hugo haft feber och inte alls mått nå bra. Har fått bära omkring han och gett han lite alvedon. samtidigt som jag lagat mat och tvättat. Som sagt, tur man har lite muskler!

Snart kommer calle, då blir det mys.

Farväl!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej! Du har fått en award av mig! Gå in på min blogg och se hur du ska göra! :)

2010-01-28 @ 12:18:38
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0