Hjärnan, vart är du?

Idag efter att ha lagat lunch till min lilla familj var jag på möte. Jag fick ett ganska intressant ämne och tänka på. Så det komma åka runt i huvudet i några dagar nu framöver känner jag.
Kl 2 mötte jag upp Malin och vi gick tillsammans till lust och fägring tror jag det heter, för och kolla in lite tyg till gardinerna jag ska ha till mitt fönster övanför diskbänken. Gick därifrån med ett grönt tyg och en slags vajjer ni vet för 43 spänn. Be om och få gå ner till källaren. Där har dem tyg för halva priset!
Svängde förbi på hemsis sen oxå, för att laga mat åter igen när jag kom hem. Panerad fisk med pot. Tror jag inte har lagat både lunch och middag på samma dag på typ år. Har ju en karl som sköter allt sånt men jag ska allt bättra mig. Bli en redig hemma fru. Det blir nog bra:) Som malin sa idag: Jag har lust och skicka iväg dig till nn kurs eller nått. Jadu. en kurs som lär en allt som livet innebär då:) haha. Vi är ju ganska ense om att min intelligens inte är på topp för tillfället. Jag kan tex inte laga god mat så hur ska jag lära hugo de den dagen han behöver lära sig?   åhhhhh

nä jag ska se på tv nu...  


Kommentarer
Postat av: Malin

Du borde tillägga att du är en av de som kan mest om alla kändisar ;)

Men fast du är lite korkad, så älskar jag ju dig ändå :D :D PUSSSSSSSSSSS love

2010-01-21 @ 21:33:39
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

tror jag inte har sett en sötare bebis än hugo, han är så jäkla söt! :D

2010-01-22 @ 09:57:52
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du ska nog se att innan hugo är så pass gammal att han ska lära sig matlagning så är du en baddare på det. Du har ju lite tid att träna :) Ska vi ses någon dag? Jag och gabbis far ev. ner till birsta och strosar på onsdag, häng med om du vill eller så joinar du oss på en lunch iaf? Kram

2010-01-22 @ 16:31:53
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0