glömde..

..säga att med jim menar jag han i amerikan pie 2! såg nu att jag glömt och skrivit det i tidigare inlägg.
Fan jag har börjat snacka så mkt nu för tiden så jag knappt hänger med eller kommer ihåg vad jag säger. Har börjat prata med calles kompisar och med mina kompisars kompisar nu ist för och bara stå brevid som en staty när dem dyker upp ibland på stan tex. what happend? jag vet att jag kan prata otydligt ganska mkt men nu skiter jag i det..bara babblar och skrattar åt mig själv. bra eller dåligt? vad tycker ni mina vänner? Kanske bara är en fas för lilla mig? blygfisen!

Har sett the holiday med malin ikväll. och ätit nyttigt:) Jag tror vi fick påminna varandra efter varannan min att det inte är sådär romantiskt i verkligheten. Killar är inte så. wake up Emma!
Imorgon blir det besök hos hillevi. längtar så himla mkt. ska bli så skönt och mysa hos henne med hugo. och känna sig lite älskad!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0