..

ja, nu när calle försöker o lägga lillen så passar jag på och fortsätter min historia från göteborgs resan.

ni förstår, eftersom vi skulle åka hem på fredag natt så åkte vi tillbaka till gråbo till calles systers familj så calles farmor inte skulle få veta att vi for på natten, men den planen gick ju åt skogen. Nyheterna varnade om dåligt väder och dem tyckte inte att man skulle ge sig ut på vägarna om man nu inte var riktigt tvungen, så vi bestämde oss för och vänta till morgonen. Det gick bra..ända tills vi kom till gävle. den där satans staden alltså. först o framst skulle vi åka in dit o äta lite. INTE ETT ÄNDA HYFFSAT STÄLLE FANNS DET! nära ett parkeringshus då. sen skulle vi ta oss ut därifrån oxå. näädå. vi hitta inte ut till e4 förns vi stanna vi en mack o frågade om vägen. skapligt irreterad man var då da. fortsatte en bit upp och stannade vid vikingrestaurangen. åt o vilade oss sen fortsatte vi. ganska snart kom snöstormen och som grädde på moset så hade vi en fet lastbil framför oss som lastade en massa skit på rutan och värre blev det när jag skulle ta vindrutetårkarn. så där var vi, jag storbölande av panik pga av att jag inte såg nått på den där jävla smala vägen och hugo var less så uti helvete! när jag väl trodde döden skulle komma o ta oss kom vi fram till sundsvall. hit o inte längre sa jag. så vi tog in på hotell strand. när jag öppnade dörren hade calle hyrt en liten svit typ. så himla fint. där ville vi alla bo i all evighet! hehe


om jag hade inkoms hade vi lätt haft råd med och bo där äret runt...så om två år då. förhoppningsvis;)

åkte hem efter en nyttig frukost. solen sken och man längtade till det man allti längtar bort ifrån. vårat hem.

nu blir det kort från jul o nyår.. hareeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0