.

hej. vi är hemma nu. eller vi kom hem för en vecka sen men jag har inte orkat skriva nått. Resan har vare jobbig tack vare körningen men ändå väldigt avkopplande och rolig. känns som om man har varit på upptäcksfärd. =) Göteborg är en helt annan planet känns det som. både ett negativt o posetivt sätt. ni kanske förstår ni som varit där nere.

vi åkte 7 härifrån. vi skulle åkt kl6 men calle bestämde sig för o packa en halvtimme innan så det blev som det blev.=) tog 16 timmar ner pga av att vi åkte nog gammal väg tror vi. + att hugo var tvungen o vila ryggen lite. efftersom vi komfram vid 11 12 så åkte vi till calles syster i gråbo först. var där i 2 dagar sen for vi till calles farmor i frölunda på måndagen. och efter vi hade landat lite hemma hos henne så for vi in till frölunda city och hälsade på en person som calle står väldigt nära. hugo fick byxor av henne och en bok av hennes dotter.
på tisdagen kom jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Det blev shopping på onsdagen iaf. köpte bla ett per skitsnygga stövlar för 400 nått som egentligen kostade 1600 så nu känner man sig lite dyr. haha. vi umgicks även med calles bästa vän ted. just det, det va han vi var med på tisdagen!:) jätte snäll är han. träffa han för nått år sen oxå.
Vi tog även en tur till liseberg på onsdagen med ted. Fick parkera i nå stort jävla parkerings hus. ursch!, säger jag bara.  Det var hur vackert som helst där men MKT folk. skulle äta kebeb där och vi stog i kö kanske en halv timme. höll på dö. sen gick vi o köpte knäckäpple. som jag idiotiskt nog sparade till dagen efter. tänkte inte på att den skulle smälta..heeehheee. Sen var jag bara tvungen o kolla in tomtarnas värld:) gullit men blev lite besviken. var inte så mkt. menmen. helt nöjd ändå av liseberg!

På julafton var vi ut en sväng i majorna och calle fick visa runt vart han hade bott och sådär. åkte även till kyrkogården och gick till calles kompis grav som dog i backabranden. tror det hette så?  undra vem av mina vänner som komma dö ifrån mig först? hemskt!
sen tillbringade vi hela dagen med farmor märta som tråkigt nog inte hör vad jag säger. jeje hon e ju 92 så..

På fredagen åkte vi ut till fiskebäck till calles fosterföräldrar. Alltså vilket område! bara lyxhus..och så himla mysigt. nära vattnet och mkt båtar. Om vi flyttar ner vill jag bo där.
Föräldrarna var jätte snälla. dem bjöd på fika och jag blev förälskad i osten dom bjöd på! gräddost:) köpte den nu när vi kom hem oxå. mums! hehe.  orkar inte berätta allt vi gjorde men jag är nöjd med resan.  berättar mer sen nu ska jag visa lite kort... puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0