2012

Fan vilken film alltså!!!  Det ända jag tänker på är hur jorden verkligen kommer och gå under? Kommer min son vara med om det? Och kommer jag inte vara där och skydda han?   Vissa tror inte på detta, att jorden går mot sina sista dagar. men vafan. skulle forskare då bara sitta och ljuga? Kolla på nyheterna bara. Skulle det som hände i haiti tex bara vara en bluff? Eller tsunamin i thailand? allt detta händer pga att jorden inte är som den ska!  Vi förstör den, sakta men säkert! Mina kompisar skrattar åt att jag källsorterar, visst det är inte det roligaste man kan göra men den lilla grejjen kommer och hjälpa. lite iaf. Ännu mer om du gör det med! På måndagar brukar det gå ett program som heter typ naturkatastrofer ganska sent på kvällen. kommer inte ihåg på vilken kanal men det kan jag påminna er om sen. Men tycker några av ska kolla på det. och kanske vakna upp lite och inse att verkligheten handlar om lite mer än bara vår vardag.

ska skriva ner lite saker man kan göra för vår jord senare...Och ni som är intresserade kan ju läsa. Ni som inte är det kan väl gå och skita ner er eller nått!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag sorterar så gott jag kan med papper iaf :P Framsteg :D Å flaskor :P

2010-01-30 @ 15:50:27
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

men det är ju många som källsorterar, inget fel med de =)

2010-01-30 @ 15:50:30
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0