Så glad!

Nu har jag äntligen fått mary kay produkterna!!!!! den 28 mars blir det sånt party här hos mig så hör av er om ni vill komma. Måste samla ihop minst 6. och jag som bara har 5 stolar :/ hehe jeje

imorgon ska jag te hälsokraft pch hämta ut min torrborste:) man ska borsta hela kroppen med den förutom ansiktet innan man duschar eller badar. Man använder inge kräm eller nått till, man bara borstar kroppen så alla döda hudceller försvinner och så händer allt annat som jag skrev i tidigare inlägg oxå. goddie:)

imorgon ska jag även gå och kolla på när min bror rockar på brännaborg! Ska ta med mig filmkameran och hhoppas att ljudnivån är för hög pga av hugo. Annars kan kanske pappa som följer med ta ut han medans jag filmar? jaja..

ihelgen blir det en överaskning för mig iaf. Calle berättade helt plöstligt att hugo skulle sova hos pappa från fredag till lördag medans vi for iväg med buss någonstans. Och att jag även skulle ta med mig badkläder och finkläder..hum?=) nyfiken som en strut är jag(?):D hihihi

såg en till kärleksfilm idag btw: definitely, maybe. åhhhhhhhojojoj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig tösen, å vad vi ska mysa på fredag kramar

2010-02-24 @ 22:36:23
Postat av: Anna

åh va gulligt =)

2010-02-25 @ 00:49:52
URL: http://www.zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0