Rock&roll baby






Idag har jag vart och ventilerat mig hos anita. kändes jätte bra. HUgo fick vara med pappa och erik eftersom jag såg på han att han inte skulle palla sitta still i en hel timme. men det gick bra de med. Sen hämtade jag upp hugo för att sen gå på stan med malin och LINNEA som äntligen kommit till stan:) vi gick runt och runt. träffade även på mia. Önskar att man kunde göra det oftare...får ta mig i kragen och höra av mig. Det är ju som sagt så det funkar. :)
seeeen fick jag as ont i magen så jag vart tvungen och springa hem och ta magtab. Linnea hängde på. Vi pratade o pratade och jag insåg hur mkt jag verkligen har saknat hon. Hatar att man glider ifrån alla gamla kompisar..bara för att man gillar och göra olika saker. varför kan vi inte bara umgås och göra det alla vill göra. typ en dag gör vi som jag vill, nästa som linnea vill, nästa som malin vill etc. Så gör man ju om man tycker om varandra egentligen, tycker jag. Man ser till så att alla har kul och inte bara är ego.  Önska kan man ju alltid göra.:) jag ska iaf ta tag och bjuda hem vänner och komma med förslag på saker och göra. Dem som kommer kommer

.


kl kvart i 7 kom pappa och hämtade mig och hugo. Vi for till brännaborg  för och kolla på när Erik och "hans" band spelade. Gick längst fram för att jag skulle filma och innan dem började spela varnade dem för högt ljud. A högt kan man definitivt kalla det. Det hela började med en hög smäll från trummorna sen var det igång. Erik var på hög växeln och bara rent ÄGDE scenen. Han spela fort som satan på gitarren sin och han spelade tillochmed bakom huvudet. Han kastade med både huvud och ben och tjejjena bara skrek. Och jag med fasten jag hade en jäkla värk. ÄR så sjukt stolt över han. Nån dag kommer en känd person se hans talang och fixa att han oxå få bli en av stjärnorna. love you brother!

hämta tvätt sen soova:)  adjöss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Typiskt nog så jobbar jag på tisdag :( Men måndag,onsdag eller torsdag kanske passar för dig också? :) Vore toppen isåfall..



Håller med om att man så lätt tappar kontakt med folk, och det är tråkigt. Vad tror du om att vi ganska snart drar ihop en trevlig tillställning med en massa gamla och nya vänner?

KRAM!!! <3

2010-02-26 @ 10:51:28
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0