Mary kay

Självklart kommer jag hem och ha beställt produkter från mary kay för 900 spänn typ. men som tur är fick jag de billigare eftersom jag själv även ville hålla i ett sånt där party hemma hos mig den 28 mars så är ni sugna så hör gärna av er :)
Partyt var trevligare än väntat, och produkturna bättre än man nånsin kunnat tro! Jag är len som en baby stjärt i både ansikte o händer. Förhoppningsvis kommer jag med denna hjälp få en mkt bättre hy.
Längtar tills hon "Konsulten"kommer hem hit och lämnar produkterna till mig. Ska bjuda in henne på kaffe då tror jag och be om mer råd! hihi

Imorgon far jag och hugo till Inger i Mjällom. Vi lämnar pappa calle hemma. Så han kan tjäna pengar till oss medans vi slappar och har det bra! haha  nämen. Han har fullt upp denna vecka så han kunde tyvärr inte följa med. men de ska bli skönt ändå. Och sen kör pappa oss dit oxå. trodde först jag skulle få möxa med buss och med vagn men nu behövs inte det :) jippie!


Kom även på det ikväll att vårt sovrum liknar livmodern ganska mkt. :P eftersom vi bara har röda lampor där inne så blir det som samma nyans som inne i magen. Kanske därför hugo är så lugn eftersom han fortfarande får ligga inne i det trygga boet på kvällarna, med ljuvlig musik. haha. Tror jag ska lägga hugos hjärtslag som vi spelade in när han låg i magen på en skiva och spela det för han på kvällarna ist för vaggvisorna?:) skulle nog funka rätt bra:)

Nä, gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: elin

jag länkar din blogg på min :)

2010-02-09 @ 19:38:51
URL: http://elinodegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0