Kvinnomöte

Var på mitt första kvinnomöte igår. Gick dit med en ganska negativ inställning eftersom jag hatar och prata i grupp. sen vet jag av erfarenhet att jag tar åt mig så mkt av alla andras historier att jag börjar må dåligt av det oxå. Men vet ni, denna gång kände jag igen mig hos varenda en som prata. Alla hade varit med om nått liknande som jag. Jag trodde ju inte att jag var ensam om vissa saker förut men och höra det sådär...man blir....glad:) på nå sorgligt sätt. Det finns hopp om och fortsätta sitt liv som trasig! men hur roligt liv det komma blli får jag se. Men jag är nöjd. Jag pratade. och så slutade det med att blygfisen (jag)gjorde så alla satt och prata om mig! pinsaaaaaaaaaaaaamt men jag får väl låta nån annan få stå i centrum nästa gång. hehe

Måste bara säga att jag har ej kunnat sluta se kärleksfilmer! såg bla flirting with forty igår. FYFNNNNN! Även om calle satt brevid mig kunde jag inte sluta dregla över karl jäveln i filmen!!
inom kort blir det även Valentines day. MÅSTE SE DEEEEN! alla är med i den...åhhhhhh klan inte vänta!
catch and release är oxå en som jag suttit och kollat på nu den senaste veckan. i löve love ;)
Började se Spangliish igår oxå föressten, ska nog se fortsättningen ikväll innan jag lägger mig.
just de, rekommderar även magiska systrar även om jag bara sätt hälften...haha

näää nu ska jag vara tyst! hane  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0