Händelserik vecka!

Det har hänt mkt nu. eller jag har gjort mkt rättare sagt:) PÅ måndag var jag med sandra! Tisdag följde jag med jossan till öppna förskolan men hugo s han fick träffa lite andra bebisar:) Onsdag så gick jag o calle o hugo en sväng runt härnösand och gjorde lite ärenden. PÅ kvällen for jag iväg på blingo och beställde ett par skitsnygga buxor till hugo för 245 spänn! ops.. dyrt men vafan. De är ju ekologiskt;)hjälpte även malin lite med att packa hnnes pappas grejjer! Torsdag var en seg dag. Var på möte och spatserade på stan i min lilla egna värld tills Jossan hittade mig och väckte lite liv i mig! Vi gick till tecninchus med barnen. Och som vanligt vare en massa människor som skulle komma fram och hälsa på hugo. Kul ibland men kan jag få ha min unge ifred? plz? Ibland känns det som jag håller i nån känd liten baby som typ har varit med i nån film. haha nämen seriöst, hur vågar alla komma fram? Bara sådär.....HEEEEEJ! äsch, shitthesame!

Idag blir det.......kanske besök av pappa på förmiddagen. sen kl 1 blir det första gången jag går på unga föräldrar. Ska se om det är bättre än dem andra grupperna jag varit i. alltså om det är MINDRE folk där menar jag.


såhär sexig var jag i helgen btw




to be continued...=)

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, förstår till viss del hur du känner, när nemo var valp kom alla fram och tog för givet att de kunde typ ta upp honom i famnen och sånt. nu är han en hund och inte en bebis, men ändå! folk har en dålig ovana att bjuda in sig själv så fort de ser någonting gulligt :P



du får hojta till när du har vägarna neröver så får vi ta en fika eller nåt!

2010-02-06 @ 00:36:57
URL: http://maryloue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0