men lägg av!

det snöar! vad i helvete. nu blir jag riktigt less. men de blir ju såhär när världen är förstörd. Alltså om det inte är sommarväder när (om) vi åker ner till stockholm då stryper jag någon! sitter hr hemma rejält nervös att vi inte komma komma ner dit sista april. tågplats är väl bara och glömma tack vare askmolnet!

Nu sitter jag och väntar på att min timjan korv ska bli klar. hehe vet inte om det blir gott men det luktar så iaf:)

hugo sover..vi skulle egentligen på kalas idag men det blir inte så att vi går..pga av vissa orsaker...=/



jeje ses och hörs

säg nej till droger, ja till livet!

Snälla..?


Kommentarer
Postat av: Calle

GUD = Glad Utan Droger

2010-04-17 @ 23:33:31
Postat av: Anna

GUD

2010-04-18 @ 18:22:53
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0