Hej!

idag har vi varit upp på museumet en sväng. Det fanns inget speciellt där..ÄN. dem måste ju he dit nya grjjer tycker jag så folk kommer. men de kommer väl. sen for vi till dollarstore men gick därifrån ganska snabbt så att vi inte skulle köpa upp hela affären.:) åh, jag vill ha så mycket nu..alltså ju mer vi handlar destu mer vill vi ha..? konstigt de dära.

innan vi gav tillbaka bilen till pappa var han och jag och slängde allt skräp vi hade från soffan och det. till veckan ska vi hyra ett släp och kasta all skit i förrådet. vi har så mkt där som vi inte behöver....funderar på och he ut en massa på blocket? kanske man kan få ihop nån hundring?

idag har det även blivit väldigt mycket bus. och calle har fesit i dammsugssladden :D hehe Hugo tycker om och leka med dammsugarn även han som jossans jonte..=) vet ej vad det är som är så kul med dem men..skitsamma. men det känns ganska onödigt och skaffat leksaker när han ändå inte använder dem..? men då vet man de nu iaf..man behööver inte köpa nå dyra leksaker. ta fram pantburkarna och det istället. fick ett bra tips på kompassen av en tjej som sa att man kunde he in ris i en ketchup flaska så blev det typ som en marsackas eller vad det heter..så smart=) så ist för att kallsortera sånt som jag gör kan man ju återanvänta. Ännu mer miljövänligt=) 

imorgon blir det och boka klippning för mig så jag är fin i håret till stockholm. LÄNGTAR tills jag får ordning på håret...det har ju inte blivit så prioriterat nu dem senaste åtta månaderna..=)

jeje.


nu: BONES!





jag ser dig, jag hör dig. Gör du det med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0