:)

hejhejhejhej!


dag var vi och hämtade hylan jag köpte igår. Men först gick vi och mötte upp Malin och anna som hade en present tll hugo! ETT PAR GLASÖGON! 8-) hehe så cool han blev då! Tack så mycket friends!
Alla gick sen och åt på prisma. jag åt skinksnitzel med beasås:* mums! Hugo fick ingen mat men han lekte: jag slänger saker på golvet sen får malin eller calle plocka upp-leken!;P

SEEEEN gick vi till fyndgrottan, a inte anna rå men..det var kul ändå! höhö
vi fyndade en hylla från ikea idag..Malin hitta oxå en massa saker med. så det blev en nöjd tur på loppis idag igen!

När vi kom hem la vi oss alla tre i sängen och myste. Sen fick vi besök av annakarin från marykay.
Foundation och fuktighetskräm fick jag och calle fick sin parfym:D gilla gilla!

Sen blev det även ett samtal till 112 efter att jag satt hugo i hoppgungan... nämen de bara sa pang så hade den lossnat från taket och hugo ramla ner på golvet OCH fick hela shitet över sig. Han skrek och jag fick panik sen ser jag att han blöder långt inne i munnen så då tänkte jag att fan nu har han fått nån inre blödning eller slagit sönder hjärnan...men han hade bara spräckt läppen. PUST!

yeye, nuu TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0