Ensam

Nu sitter jag här en fredagkväll, ensam, igen!  jag kollar på bones...Kan dem aldrig bli tillsammans??
hugo va jätte trött så han somna direkt vid 7 då jag la honom. Har pratat med min bror som bor i uppsala en stund oxå på msn. grejjen är att han är tio år och sist vi sågs var han typ 5 så vi känner inte varandra överhuvudtaget. Men jag försöker men de är inte så lätt när han är blyg och inte svarar mer än ja, nej, kanske på mina frågor.. Att ha sina syskon utspridda i hela sverige suger ***! Blir ledsen så fort jag tänker på det..blä!

Alla man känner e ute och har kul nu..tror jag. ingen har hört av sig iaf. sen är väl resten med sin familj och myser..
min man jobbar och jobbar. eller han jobbar inte så mkt nu för tiden men han tycks alltid jobba på storhelgerna..blä igen. Jag har blivit sjukt sällskapssjuk på senare dar.. vill inte va sjäääääälv.  Skulle egentligen behöva köra noppargrejjen på mina ben men orkar inte med smärta just nu...kanske måla naglarna?=) va lite tjejjig?=)

Har fått kontakt med ännu en barndomsvän nu..sen mjällomstiden..känns jäkligt bra. Ska ordna nån slags återträff med det folket oxå tror jag. skulle vara riktigt riktigt NICE!




Jag kan oxå


Kommentarer
Postat av: Anna

Glad påsk Emma! :)

2010-04-03 @ 15:06:59
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0