Emma söker

Emma söker manskurs. Alltså en kurs där man får lära sig hur man ska behandla karlar. Nån som vet om det änns finns sånna?

För jag tror att pars största andledning till att  dem bråkar är att kvinnor tror att männen har samma logik som dem. Det har drabbat mig iaf.. och det därför jag blir så jäkla förbannad så fort det är nått. Jag skulle bli arg på mig själv tillochmed om jag inte lyssnade på min inre röst om den sa nått åt mig. fattar ni?

jeje, kan ju säga såhär....jag har ju insett att utan självständighet går det inte och leva. Utan respekt till sig själv bryter man ihop. oförnuft är farligt...det kan drabba många.


Till dig vill jag säga förlåt. Förlåt för att jag gjorde dem valen jag gjorde, men jag är endast jävligt ledsen för att jag inte visste mer..om allt! Jag är väldigt ledsen att resultatet av min uppväxt inte passar dig men kan tyvärr inte be om ursäkt för det. Jag har gjort det jag kunnat och verkligen försökt ändra mig, ändra hela mitt inlärda tänkesystem. Men nånstans tar det stopp. Jag är nog där nu. och väntar på att nån ska hitta mig där. och vilja stanna.

o ja, med tiden blir man smartare..inte för att man har låg iq när man är ung utan för att man får mer erfarenhet, man lär sig vad dem rätta svaren är. Nu söker man bara. provar, gör fel, försöker rätta till. och så går det runt.

Livet är ett prov om jag ska låta poetisk:) Endast dagen man dör får man alla rätt. 


Det här tror JAG på. Gillar ni det inte...vänta;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ska vara stolt över dig själv Emma! Du är nog den starkaste människan jag känner.

2010-04-10 @ 19:56:10
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0