BORING!

För er som vill att jag ska blogga, jag har ingenting och säga. Mitt liv är alldeles för vardagligt för att det ska vara något intressant för er. Iaf för tillfället.

Så jag sitter istället på min andra blogg: fightfortheworld.blogg.se. Som handlar om min stora intresse för jorden och dess tillstånd. Gå in och läs och förhoppningsvis blir ni motiverade och hjälpa jorden. De är mitt syfte. Att få oförstående människor att förstå allvaret med det som händer just nu.

men vi mår bra iaf. Hugo växer och ramlar och slår sig konstant men så ska det va! Calle är ett snäpp närmare sitt drömjobb och det gläjer mig riktigt mkt. Allt jag vill är och se en lycklig Calle:)
Jag mår bra. Jätte bra! Jag känner mig motiverad till livet och jag känner verkligen att jag kan göra och bli precis vad jag vill!


life is good! pyss pyss



"vad gör du hugo?=D"


Kommentarer
Postat av: Anna

Ditt liv är inte tråkigt!

2010-04-18 @ 20:28:54
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0