Hugo

Hej! sitter här en stund nu innan jag går och lägger mig. Måste egentligen gå o lägga mig ännu tidigare pga av att hugo kommer att vakna inatt och var pigg och jätte nyfiken på allting.

Har vare jätte sjuk idag. yr och haft frossa. Pappa tror det beror på mjölkstockning. men jag vet inte..Ska kolla upp det imorgon.
Gunilla från bvc kom hem till oss idag och kollade läget. Hugo har gått upp ungefär 200g påbara dem här 4 dagarna vi vare hemma :) E jag lycklig och stolt över öss båda eller vad? :) :) Gunilla sa att hon brukade säga att 100g på en vecka är jätte bra o göra så detta e ju super!

Igår var malin här och hälpte mig med att vattenmärka bilderna på hugo så vi nu kan lägga ut lite kort på han. Tänker dock inte lägga ut bilder på facebook. så gå in här om ni vill kolla in min lilla bebbe :)

Efter AS mkt smärta.....

Kom lilla Hugo :)

Kommentarer
Postat av: Marie

ååå vilken sötis :D när får man träffa er?



kolla in min blogg förresten, massa härliga gamla bilder ;)

2009-09-04 @ 19:55:49
URL: http://maryloue.blogg.se/
Postat av: malin

grattis Emma! och Calle såklart. Han är riktigt söt liten grabb :)

2009-09-07 @ 08:09:10
URL: http://mlindbeck.blogg.se/
Postat av: samantha

ååh grattis till er igen :D Hugo är bedååårande!! åh vad mycket hår han har, shit vad söt och fin han är!! det gjorde ni bra :D längtar tills jag får träffa er alla! :)

2009-09-08 @ 16:46:43
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0