Trevlig överraskning.

Imorse var min plan och bara försöka ta det lugnt och kanske ta en tur till papsen och hämta överkast. Ist ringde Madde av alla människor och fråga om jag ville möta upp henne på stan!! Den filuren hade lurat oss om att hon inte skulle komme hem förns om en månad eftersom hon ville överaska Sandra på hennes 20 årdag som e idag. Och jag som hade gått och vare sur för att jag hade missat hennes sällskap förra gången hon var upp pga av förlossnigen. helt i onödan :) Så det var verkligen trevligt att jag fick träffa henne idag och att hon även fick se hugo nu när han e liten oxå.
PÅ stan mötte vi sandra och en kompis till henne. Vi gick och fika på waynes coffie och eftersom jag inte hade nå pengar blev JAG bjuden på en stor kaffedrink av födelsedagsbarnet. haha. knäppa emma men tack sandra:)
Efter nån timme begav jag mig hem till pappa eftersom jag verkigen behöver ett överkast. utanför han stod maddes mamma och pappas grannar bosse och ulla. Så det blev uppvisning av det fina barnet :) Och en än gång fick man höra vad mkt hår han har :D hehe som calle brukar säga, man skulle bli rik om man tog betalt för varje gång dem sa det! :)
På kvällen kom madde och hennes mamma förbi pappa oxå så vi satt och prata ett bra tag om gamla minnen och sånt. very very trevligt :) Hugo fick även en pyjamas och en goshund av dem. Tack tack! Väldigt behövligt.
Pappa följde mig sedan hem pga av det börjar bli riktigt mörkt ute på kvällarna nu och man vet ju aldrig vem man möter ute. Är spec. nojjig nu när jag har hugo. men hursom helst, när jag kom hem kom jag även på att jag glömt det jag gick dit för. SÄNGÖVERKASTET! sablans oxå. men så äre och vara senil.

Just nu sitter jag uppe med piggelin Hugo. han har nyss fått mat och nu kollar han in tapeterna här. Mamma dålig smak? ser ut så :)  

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0