Tandläkar besök

Idag 8 50 besökte jag nya frächa folktandvården. Det var verkligen jättefint jämnfört med gamla. Men det fina varade inte länge. efter ett "Det är inge fel på dina tänder"-besök så skulle jag betala 575 kr. är ni galna eller? tänkte jag. Första gången jag får betala så ska jag betala 575 kr för ett 10 minuters besök som visade att jag hade friska tänder?  a världen e allt bra rolig. Ta mina pengar gör det, ofta jag behöver dem.  herregud.

Gick och fika med pappa på torgkaffe sen och jag måste säga det allltså, den korta tiden vi hann fika på skulle fan hamna i guinnes rekordbok tycker jag. Hugo ville genast ha mat när vi satt oss så vi fick gå hem för jag ville inte kasta upp bröstet mitt framför allt folk. och inte hade jag tagit med ersättning i flaska heller så det blev som det blev.

nu har calle gjort hemlagad pizza som vi nyss ätit. gott men vi lovade varandra nu att det var sista pizzan på en månad. måste börja smått förstår ni :) men det är verkligen dags att äta nyttit nu och tappa lite extra kilo.


ska sova nu

Kommentarer
Postat av: Calle

De e ju lördag i dag älskling, ska vi köpa läsk, pizza, chips, smågodis hi hi hi puss

2009-09-26 @ 06:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0