Surhormoner

idag har jag sove och surat hela dagen typ. men mot eftermiddag/kvällen lös tillvaron upp :) Calleman hade köpt en as nice mobil av marina och gett den till mig! Det är en sån där mobil man använder en pinne till :) Så nu känner man sig riktigt lyxig för en gångs skull. Calleman bjöd mig även på bio ikväll för att se den nya beck så moffa sören fick vara barnvakt. Det var verkligen as skönt och få gå ut och känna sig som en vanlig människa och inte bara som mamma eller en som e på smällen.
hugo har vare mkt vaken idag och det känns bra, då måste han ju sova ganska mkt i natt då! (plz god!)
just nu sitter jag med den elektriska pumpen och pumpa mjölk;p kul kul. not! men jag måste annars kommer min bröst sluta producera, och det vill vi ju inte. vill ju iaf amma i ca 6 mån.

nu ska jag bara kolla facebokk sen blir det sängen och mys med hugo, calle o min nya cellphone:)


Bye everybody!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah, så ni var på bio ändå. Jag och hans satt på thai och han tyckte han såg er. Men utan barnvagn så trodde vi inte att det var ni :P Men ack så fel. Vad har du för planer för veckan då?

2009-09-14 @ 07:36:25
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0