sådär ja

jaa det blev en oki dag ändå! Gick till linneas lägenhet vid tolv och myste och matade hennes mammas katt som hon har nu när hennes mamma är utomlands. Och just nu är linnea i sundsvall eller aa hon har väl kommit hem nu ikväll men. amen då fick jag ta hand om den idag. men det e lugnt. jag och hugo fick e behövlig promenad, även om det nu inte var den längsta sträckan då da ;) Sen har jag lyckats städa och vikt kläder med en hand! Hugo höll jag i den andra. han har sovit typ hela dagen och haft mardrömmar så jag har fått hålla om han hela dagen. Tungt men mysigt.   Jaa sen har jag bara legat. och kollat på tv. Säger bara det. Superstar:arna sucks! Dem är ju inte såbra man trodde dem skulle vara så det där var en ren besvikelse. 

jaja, 
I know you want me,  You know i want you ;)
pitbull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0